TSAR BOMBA Mens Automatic Watch Japan Movement Waterproof Skeleton Clock Tonneau Luxury Mechanical Wristwatch for Men
SALE
ID: 10041276

TSAR BOMBA Mens Automatic Watch Japan Movement Waterproof Skeleton Clock Tonneau Luxury Mechanical Wristwatch for Men

5.0 (5 Phiếu) | 9 Đơn
Old Price: $771.40
Price:
$526.48 USD
Ships From
Ship to:
United States
via:
Estimated Delivery: 7 - 35 days
Shipping cost: $0.00
Quantity

Estimated total price: $ -- USD

























TSAR BOMBA Automatic Watch

If you are looking for a watch that shows luxurious personality, TSAR BOMBA men's watch can meet your needs. This watch is a unique combination of mechanics and science fiction. Innovative barrel-shaped design and avant-garde double-arch bridge shape. It is also the first choice for many luxury brands. Wearing this watch will make you unique, and you may need to get used to receiving admiration from time to time. Enjoy this feeling, life will become more interesting and you will become more attractive.



All Orders Will Be Shipped Quickly Within 24-48 Hours! ! ! ! !
Product Detail Parameter

Specific information
Brand: TSAR BOMBA
Model: TB-8208
Glasses: Sapphire
Case Material: 316L stainless steel
Movement: Citizen 8S20
Strap: Silicone
Water Resistant: 5Bar=50 meters

Double Hollow Design

The unique hollow design makes the dial more design.


Citizen MIYOTA 8S20 Movement

Citizen movement is synonymous with more stability. 48 hours power reserve. The mainspring is specially processed to effectively adjust the winding function according to the user's activity level.



A-Level Super Luminous

After being filled with light energy, it can continue to emit light for up to 4 hours. It can even accurately identify the time in a dark surrounding.

50M Waterproof

The standard water resistance of this watch is 50m (328 feet), with three "O"-shaped seals. Can prevent most of the daily water contact activities. But it is not recommended to wear it in places where the temperature often changes greatly, such as saunas and hot baths.



Ergonomic Double Bridge Design

TSAR BOMBA watch was born in the Sino-German Force Lab. Based on mechanical mechanics, innovative materials, and precision manufacturing, it integrates oriental aesthetics and strives to make continuous breakthroughs in technology. At the same time, TSAR BOMBA-8204 adopts an ergonomic double bridge design. Each case has undergone 202 processes to make the watch more fit the human wrist, greatly enhance the matching experience.



Sapphire Mirror

Sapphire has a Mohs hardness of 9, which is stronger than any other natural material other than diamonds. Makes the watch more textured. You can see the exquisite workmanship inside the watch through the sapphirel mirror.


Silicone strap

The silicone strap is more soft, comfortable and dynamic. The high-quality silicone strap with 12 vents is soft, comfortable, waterproof and sweatproof, allowing your skin to breathe at all times.


The perfect gift for men

This men's watch has an unprecedented cool design style and can be used in all formal and informal occasions; the fashionable design that follows the trend is also deeply loved by men. It is a great gift for birthday parties, weddings, Christmas, Thanksgiving, Father's Day, or you can wear it yourself. Especially for men who like avant-garde mechanical styles, this watch is a must-have choice.


Feedback

We will try our best to provide you with good service.

Your feedback is very important to our business's development, we sincerely hope you can take 1 minute to leave positive feedback for us if you are satisfied with our product and service.

If you have any question ,please feel free to contact us ,we will reply you in 24 hours.Thank you!


Warranty and Guarantee

(1)24 months warranty, buy with confidence.
(2)All items are brand new and passed the quality check.
(3)If you are not satisfied when you receive it and want to return, please return it within 3 days for a replacement or money back.
Please contact us before you return it. (but the item must be its original condition like we sent to you)

FAQ

1.Can I buy straps in other colors?

Of course, you can contact us after purchasing the watch which color strap you need. After you place the order, we will send the strap together with the watch to ensure that you can receive it in time. And it's very easy to change the strap yourself, you can change a different style at any time, so you can keep a different mood.


2.Can the watch be guaranteed after purchase?

We provide a two-year warranty service. If there is any quality problem within two years, you can contact us to replace the watch.


3.If I don’t like the watch, can I return it for free?

Yes, we have join in the return guarantee of the official logistics platform to guarantee and service your return throughout the process.


4.How long is the battery life?

The battery life is four years.




























  • Brand Name: TSAR BOMBA
  • Water Resistance Depth: 5Bar
  • Band Material Type: Silicone
  • Style: SPORT
  • Sport Type: Fitness
  • Band Length: 21cm
  • Case Material: Stainless Steel
  • Origin: Mainland China
  • Clasp Type: Buckle
  • Movement: Mechanical Hand Wind,Automatic Self-Wind
  • Case Thickness: 16.8mm
  • Boxes & Cases Material: Paper
  • Feature: Water Resistant,Swim,luminous hands
  • Band Width: 18mm
  • Dial Diameter: 43.5mm
  • Case Shape: Tonneau
  • Model Number: TB 8208A
  • Dial Window Material Type: Sapphire Crystal
  • Item Type: Mechanical Wristwatches
  • Style: Fashion,Stylish,Business,Casual
  • Automatic mechanical watch: Citizen 8s20 Movement
  • Relogio Masculino: Montre Homme Reloj Hombre
  • Watch Sales: 50M waterresistant
  • Gift type: Birthday, husband, father, lover
  • Free shipping: 2 years warrany

VẬN CHUYỂN VÀ GIAO HÀNG

Chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ vận chuyển quốc tế hiện đang hoạt động tại hơn 200 quốc gia và hải đảo trên toàn thế giới. Không có gì có ý nghĩa hơn đối với chúng tôi ngoài việc mang lại cho khách hàng những giá trị và dịch vụ tuyệt vời. Chúng tôi sẽ tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của tất cả khách hàng, mang đến một dịch vụ vượt ngoài mong đợi ở mọi nơi trên thế giới.

Bạn vận chuyển các gói hàng như thế nào?

Các gói hàng từ kho của chúng tôi ở Trung Quốc, Việt Nam sẽ được vận chuyển bằng ePacket hoặc EMS tùy thuộc vào trọng lượng và kích thước của sản phẩm. Các gói hàng được vận chuyển từ kho hàng tại Hoa Kỳ của chúng tôi được vận chuyển qua USPS.

Bạn có giao hàng trên toàn thế giới không?

Có. Chúng tôi cung cấp dịch vụ vận chuyển miễn phí đến hơn 200 quốc gia trên thế giới. Tuy nhiên, có một số địa điểm chúng tôi không thể vận chuyển đến. Nếu bạn sống ở một trong những quốc gia đó, chúng tôi sẽ liên hệ với bạn.

Còn về Hải Quan thì sao?

Chúng tôi không chịu trách nhiệm về bất kỳ khoản phí tùy chỉnh nào sau khi các mặt hàng đã được vận chuyển. Bằng cách mua sản phẩm của chúng tôi, bạn đồng ý rằng một hoặc nhiều gói hàng có thể được vận chuyển cho bạn và có thể nhận được phí tùy chỉnh khi chúng đến quốc gia của bạn.

Thời gian vận chuyển là bao lâu?

Thời gian vận chuyển khác nhau tùy theo địa điểm. Đây là những ước tính của chúng tôi:

Vị trí * Thời gian vận chuyển ước tính
Việt Nam, Châu Á 10-30 ngày làm việc
Hoa Kỳ 10-30 ngày làm việc
Canada, Châu Âu 15-35 ngày làm việc
Úc, New Zealand 10-30 ngày làm việc
Mexico, Trung Mỹ, Nam Mỹ 25-55 ngày làm việc
* Không bao gồm thời gian xử lý 2-5 ngày của chúng tôi.

Bạn có cung cấp thông tin theo dõi không?

Có, bạn sẽ nhận được email sau khi đơn đặt hàng của bạn được giao có chứa thông tin theo dõi của bạn.

Theo dõi của tôi cho biết "Hiện tại không có thông tin".

Đối với một số công ty vận chuyển, mất 2-5 ngày làm việc để thông tin theo dõi cập nhật trên hệ thống.

Các mặt hàng của tôi có được gửi trong một gói không?

Vì lý do hậu cần, các mặt hàng trong cùng một giao dịch mua đôi khi sẽ được gửi theo từng gói riêng biệt, ngay cả khi bạn đã chỉ định hình thức vận chuyển kết hợp.

Nếu bạn có bất kỳ câu hỏi nào khác, vui lòng liên hệ với chúng tôi và chúng tôi sẽ cố gắng hết sức để giúp bạn.

HOÀN TIỀN & CHÍNH SÁCH TRẢ LẠI

Hủy đơn đặt hàng

Tất cả các đơn đặt hàng có thể bị hủy cho đến khi chúng được chuyển đi. Nếu đơn đặt hàng của bạn đã được thanh toán và bạn cần thay đổi hoặc hủy đơn đặt hàng, bạn phải liên hệ với chúng tôi trong vòng 12 giờ. Sau khi quá trình đóng gói và vận chuyển đã bắt đầu, bạn không thể hủy quá trình này nữa.

Hoàn lại tiền

Sự hài lòng của bạn là ưu tiên số 1 của chúng tôi. Do đó, nếu bạn muốn được hoàn lại tiền, bạn có thể yêu cầu bất kỳ lý do nào.

Nếu bạn không nhận được sản phẩm trong thời gian đảm bảo (60 ngày không bao gồm quá trình xử lý 2-5 ngày), bạn có thể yêu cầu hoàn lại tiền hoặc đổi hàng.

Nếu bạn nhận được sai mặt hàng, bạn có thể yêu cầu hoàn lại tiền hoặc đổi hàng.

Nếu bạn không muốn sản phẩm mà bạn đã nhận, bạn có thể yêu cầu hoàn lại tiền nhưng bạn phải trả lại mặt hàng đó với chi phí của bạn và mặt hàng đó phải được sử dụng.

  • Đơn đặt hàng của bạn không đến được do các yếu tố trong tầm kiểm soát của bạn (tức là cung cấp địa chỉ giao hàng sai)
  • Đơn đặt hàng của bạn đã không đến do những trường hợp ngoại lệ nằm ngoài tầm kiểm soát của WEARAGENT - Online wearing shop (ví dụ: chưa được hải quan thông quan, chậm trễ do thiên tai ...).
  • Các trường hợp ngoại lệ khác ngoài tầm kiểm soát của wearagent.com

* Bạn có thể gửi yêu cầu hoàn lại tiền trong vòng 15 ngày sau khi thời hạn giao hàng được đảm bảo (90 ngày) đã hết. Bạn có thể làm điều đó bằng cách gửi tin nhắn tại Trang Liên Hệ

Nếu bạn được chấp thuận cho khoản tiền hoàn lại, thì khoản tiền hoàn lại của bạn sẽ được xử lý và một khoản tín dụng sẽ tự động được áp dụng cho thẻ tín dụng hoặc phương thức thanh toán ban đầu của bạn, trong vòng 14 ngày.

Đổi Trả Hàng

Nếu vì bất kỳ lý do gì bạn muốn đổi sản phẩm của mình, có thể lấy một cỡ quần áo khác. Bạn phải liên hệ với chúng tôi trước và chúng tôi sẽ hướng dẫn bạn thực hiện các bước.

Vui lòng không gửi lại giao dịch mua của bạn cho chúng tôi trừ khi chúng tôi cho phép bạn làm như vậy.

LARGE ORDER DEALS

Wholesale

Thank you for your interest doing business with us!

If you would like to get a discounted price for your large purchase orders, fill in the required blanks along with your email address, the product Item ID # and/or the link of the item that you want to order, item quantity (minimum of 30 pieces), shipping country and payment method is required. We will contact you with a discounted price as soon as we receive your inquiry.

Same seller